Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

 Εχθές ήταν πραγματικά μια υπέροχη μέρα, δηλαδή νύχτα!!! Μαζί με την παρέα μου κάναμε το πρώτο μας πιτζάμα πάρτι με αγόρια και κορίτσια!! Αυτή τη μέρα δεν πρόκειται να την ξεχάσω ποτέ. Αρχικά κοιμηθήκαμε στις 4-5 η ώρα και ξυπνήσαμε στις 7 επειδή ένας πανέξυπνος ο Πάνος έβαλε ξυπνητήρι για κάποιον άγνωστο λόγο. Το βράδυ όλη την ώρα αλλάζαμε θέσεις και γελάγαμε χωρίς λόγο μα το πιο αστείο ήταν η τρομάρα που πήρα εγώ με την Στεφανία όταν είδαμε πως ο Παύλος είχε φέρει μια μάσκα μαζί του είπαμε να πάμε να του την πάρουμε ώστε να μην μας τρομάξει και όπως πήγαμε να σηκωθούμε  βλέπουμε την Μαρία να έρχεται φορώντας την μάσκα μέσα από τον σκοτεινό διάδρομο, χωρίς καμία σκέψη και 2 μας την ίδια στιγμή κάνουμε ένα άλμα 2 μέτρων και βουτάμε στο κενό πέφτοντας πάνω στην στρωματσάδα!!! Χαχαχαχαχα το τι γέλιο έπεσε δεν περιγράφεται με τίποτα.. ελπίζω να μπορέσουμε να το ξανά κάνουμε!! :D :D :D

4 σχόλια:

  1. ρεεεε.... δεν μπορώ! τι άλμα ήταν αυτό που κάναμε ρε! χ0χα00αχ0αχ0αχ0αχ0αχ έχω λιώσει χα0χα0χα0αχ0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χα0αχ0αχ και εγώ ρε μόνο που το σκέφτομαι ξεραίνομαι στα γέλια!! χαχ000α :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πάντως άμα το ξανακάνουμε ρε να οργανώσουμε ένα σχέδιο εκδίκησης! ξέρεις να πάρουμε το αίμα μας πίσω!!! >:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναιι!!! χαχα αν και δεν νομιζω να το ξανα κανουμε συντομα..:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή