Σχολείο...σε μία εβδομάδα ξεκινάει το σχολείο και πάλι τελειώνουν επίσημα οι διακοπές μας και μπαίνουμε και πάλι στο καθημερινό μας πρόγραμμα.Πολλοί από εσάς μπορεί να ανυπομονούν να ξεκινήσουν τα σχολεία άλλοι μπορεί και όχι.Εγώ προσωπικά δεν θέλω καθόλου να ξεκινήσουν τα σχολεία αν και δεν είναι και τόσο καλό να έχεις πάντα μια τελείως ελεύθερη μέρα. Θέλουμε δεν θέλουμε το σχολείο θα έρθει όποτε ευχαριστηθείτε όσο πιο πολύ μπορείτε αυτήν την τελευταία εβδομάδα χαλάρωσης και μην σας νοιάζει όλα στο καιρό τους!

χαχαχα δίκιο έχεις!!! ας ευχαριστηθούμε αυτή την εβδομάδα :D :D
ΑπάντησηΔιαγραφήναιιι :):)
ΑπάντησηΔιαγραφή