Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Τον τελευταίο μήνα έχω κολλήσει με μία παλιά αργεντίνικη σειρά που έβλεπα μικρή στο ET1. Σίγουρα πολλοί από εσάς παρακολουθούσατε τέτοιες παρόμοιες ή και την ίδια την σειρά. Το rebelde way (ανυπότακτες καρδιές) ήταν μια από τις αγαπημένες μου σειρές όταν ήμουν μικρή και χαίρομαι που μπορώ να την δω και τώρα. Είναι μια εφηβική σειρά με πολλά μηνύματα και διδάγματα της ζωής, για όσους δεν την έχουν δει σας την προτείνω ανεπιφύλακτα!Επίσης οι αγαπημένοι μου είναι ο Πάμπλο και η Μαρίζα..είναι απλά υπέροχοι!
 οι πρωταγωνιστές: pablo,Mia,Manouel,Marizza! (με την σειρά των εικόνων) 

και τέλος όλοι οι ηθοποιοί της σειράς : 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου