Σήμερα δεν θα γράψω πολλά,είμαι πολύ λυπημένη=[ Μόλις έμαθα πώς πέθανε το κατοικίδιο μου η Τάμι ένα ινδικό χοιρίδιο...δεν την είχα καιρό όμως είχα αρχίσει να δένομαι μαζί της. Πολλοί από εσάς που έχετε κατοικίδια σπίτι σας σίγουρα με καταλαβαίνετε...είναι σαν να λείπει κάτι από το σπίτι κι ας μην ήμουν όλη τη μέρα κολλημένη πάνω της.

συλλυπητήρια αγάπη μου ;( την αγαπούσα και εγώ πολύ ;( ;( λυπάμαι...
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστωωω =[
ΑπάντησηΔιαγραφή