Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Σήμερα δεν θα γράψω πολλά,είμαι πολύ λυπημένη=[ Μόλις έμαθα πώς πέθανε το κατοικίδιο μου η Τάμι ένα ινδικό χοιρίδιο...δεν την είχα καιρό όμως είχα αρχίσει να δένομαι μαζί της. Πολλοί από εσάς που έχετε κατοικίδια σπίτι σας σίγουρα με καταλαβαίνετε...είναι σαν να λείπει κάτι από το σπίτι κι ας μην ήμουν όλη τη μέρα κολλημένη πάνω της. 
Από δω η Τάμιι...
 Αντίο αγάπη μου, καλό ταξίδιιι..:΄( :΄( =[ 

2 σχόλια: