Εχθές ήταν πραγματικά μια υπέροχη μέρα, δηλαδή νύχτα!!! Μαζί με την παρέα μου κάναμε το πρώτο μας πιτζάμα πάρτι με αγόρια και κορίτσια!! Αυτή τη μέρα δεν πρόκειται να την ξεχάσω ποτέ. Αρχικά κοιμηθήκαμε στις 4-5 η ώρα και ξυπνήσαμε στις 7 επειδή ένας πανέξυπνος ο Πάνος έβαλε ξυπνητήρι για κάποιον άγνωστο λόγο. Το βράδυ όλη την ώρα αλλάζαμε θέσεις και γελάγαμε χωρίς λόγο μα το πιο αστείο ήταν η τρομάρα που πήρα εγώ με την Στεφανία όταν είδαμε πως ο Παύλος είχε φέρει μια μάσκα μαζί του είπαμε να πάμε να του την πάρουμε ώστε να μην μας τρομάξει και όπως πήγαμε να σηκωθούμε βλέπουμε την Μαρία να έρχεται φορώντας την μάσκα μέσα από τον σκοτεινό διάδρομο, χωρίς καμία σκέψη και 2 μας την ίδια στιγμή κάνουμε ένα άλμα 2 μέτρων και βουτάμε στο κενό πέφτοντας πάνω στην στρωματσάδα!!! Χαχαχαχαχα το τι γέλιο έπεσε δεν περιγράφεται με τίποτα.. ελπίζω να μπορέσουμε να το ξανά κάνουμε!! :D :D :D
Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013
Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013
Πρώτη μέρα στο σχολείο...Η πρώτη μέρα στο σχολείο ήταν αρκετά καλή, παρακολουθήσαμε τον αγιασμό, πήραμε βιβλία κάναμε μία βόλτα και γυρίσαμε σπίτι. Το μόνο κακό είναι ότι υπήρξε ένα πρόβλημα με τα τμήματα ελπίζω να λυθεί σύντομα το θέμα γιατί αλλιώς δεν θα αντέξω να είμαι σε ένα τμήμα που δεν θέλω όπως και άλλα πολλά παιδιά.Καλή σχολική χρονιά σε όλους!!! <3
Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013
Θέλω μία μικρή χάρη από τα κορίτσια του site.Σαν παρακαλώ μήπως μπορείτε να κάνετε like σε αυτήν την σελίδα? https://www.facebook.com/oL.Ma.St.99?ref=hl βοηθήστε να ανέβει η σελίδα πλζζ*-*
Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013
Σχολείο...σε μία εβδομάδα ξεκινάει το σχολείο και πάλι τελειώνουν επίσημα οι διακοπές μας και μπαίνουμε και πάλι στο καθημερινό μας πρόγραμμα.Πολλοί από εσάς μπορεί να ανυπομονούν να ξεκινήσουν τα σχολεία άλλοι μπορεί και όχι.Εγώ προσωπικά δεν θέλω καθόλου να ξεκινήσουν τα σχολεία αν και δεν είναι και τόσο καλό να έχεις πάντα μια τελείως ελεύθερη μέρα. Θέλουμε δεν θέλουμε το σχολείο θα έρθει όποτε ευχαριστηθείτε όσο πιο πολύ μπορείτε αυτήν την τελευταία εβδομάδα χαλάρωσης και μην σας νοιάζει όλα στο καιρό τους!
Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013
Σήμερα δεν θα γράψω πολλά,είμαι πολύ λυπημένη=[ Μόλις έμαθα πώς πέθανε το κατοικίδιο μου η Τάμι ένα ινδικό χοιρίδιο...δεν την είχα καιρό όμως είχα αρχίσει να δένομαι μαζί της. Πολλοί από εσάς που έχετε κατοικίδια σπίτι σας σίγουρα με καταλαβαίνετε...είναι σαν να λείπει κάτι από το σπίτι κι ας μην ήμουν όλη τη μέρα κολλημένη πάνω της.
Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013
Τον τελευταίο μήνα έχω κολλήσει με μία παλιά αργεντίνικη σειρά που έβλεπα μικρή στο ET1. Σίγουρα πολλοί από εσάς παρακολουθούσατε τέτοιες παρόμοιες ή και την ίδια την σειρά. Το rebelde way (ανυπότακτες καρδιές) ήταν μια από τις αγαπημένες μου σειρές όταν ήμουν μικρή και χαίρομαι που μπορώ να την δω και τώρα. Είναι μια εφηβική σειρά με πολλά μηνύματα και διδάγματα της ζωής, για όσους δεν την έχουν δει σας την προτείνω ανεπιφύλακτα!Επίσης οι αγαπημένοι μου είναι ο Πάμπλο και η Μαρίζα..είναι απλά υπέροχοι!
οι πρωταγωνιστές: pablo,Mia,Manouel,Marizza! (με την σειρά των εικόνων)
και τέλος όλοι οι ηθοποιοί της σειράς :
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

.jpg)






.jpg)

