Πρώτη μέρα στο σχολείο...Η πρώτη μέρα στο σχολείο ήταν αρκετά καλή, παρακολουθήσαμε τον αγιασμό, πήραμε βιβλία κάναμε μία βόλτα και γυρίσαμε σπίτι. Το μόνο κακό είναι ότι υπήρξε ένα πρόβλημα με τα τμήματα ελπίζω να λυθεί σύντομα το θέμα γιατί αλλιώς δεν θα αντέξω να είμαι σε ένα τμήμα που δεν θέλω όπως και άλλα πολλά παιδιά.Καλή σχολική χρονιά σε όλους!!! <3
.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου