Καλό μου ημερολόγιο...τέτοιες ώρες είναι που τον σκέφτομαι περισσότερο από κάθε άλλη στιγμή! Ξέρω πως αυτός θα είναι μόνο στις σκέψεις μου και πουθενά αλλού! Ίσως αν έκανα μια προσπάθεια να έβγαινε κάτι αλλά εγώ είμαι τόσο δειλή που δεν μπορώ να ρισκάρω ούτε για κάτι που θέλω! Δεν ξέρω τι ακριβώς φταίει...ίσως το ότι δεν έχω αρκετή αυτοπεποίθηση...ίσως το ότι φοβάμαι την απόρριψη περισσότερο από όσο νομίζω..δεν ξέρω πραγματικά! Το κάλο είναι ότι έχω μια υπέροχη οικογένεια με πολύ αγάπη και μια παρέα με τους καλύτερους φίλους που θα μπορούσε να έχω! Για αυτό και δεν με νοιάζει και πολύ το τι θα γίνει!! Ξέρω ότι με τους φίλους θα είμαι πάντα χαρούμενη και θα έχω ανθρώπους να με αγαπούν και να τους αγαπώ! Στο ημερολόγιο μου δεν γράφω συνήθως περιστατικά που συμβαίνουν αλλά όλα τα συναισθήματα μου! Ανεβάζοντας τα σε ένα μπλοκ δεν κερδίζω πολλά παρά μόνο μου φεύγει ένα βάρος και νιώθω σαν να τα έχω πει σε κάποιον που δεν έρχεται σε δύσκολη θέση ούτε με ακούσει υποχρέωση! Ξέρω ότι σίγουρα η κολλητή μου θα τα άκουγε όλα με προσοχή αλλά για μένα είναι καλύτερα έτσι να τα πω σε ανθρώπους που δεν ξέρω και δεν με ξέρουν<3